دستگاه کامید ۲۱۰ (جدید)

دستگاه کامید ۲۱۰ (جدید) به اصطلاح نوعیincubator است که با الهام از چندین نمونه از بهترین و به¬روزترین دستگاه های حال حاضر دنیا در شرکت و با استفاده از دانش فنی این شرکت که حاصل سال ها کار و تجربه عملیاتی در حوزه جوجه کشی و طیور می‌باشد، طراحی شده است.

دستگاه کامید ۲۱۰ ابتدا در سال ۱۳۹۳ در شرکت طراحی و ساخته شد و در دستور تولید قرار گرفت.

طبق گزارشات متخصصین این حوزه این دستگاه در ردیف بهترین دستگاه های تولید داخل قرار گرفته و طبق آزمایش های انجام شده در شرکت و همچنین دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگاه آب و خاک که نتایج آن در ادامه آمده است، با درصدهای اعجاب انگیز در جوجه گیری خود را در بازار مطرح نموده است.

لذا در سال ۱۳۹۷ به منظور رفع ایرادات و همچنین بهبود عملکرد دستگاه اقدام به طراحی نمونه جدید گردید، که در این دستگاه با رعایت اصول تهویه و انتقال حرارت به منظور شبیه سازی هرچه بیشتر به فرآیند جوجه گیری طبیعی از مرغ، سعی در رسیدن به بهینه ترین نتایج ثبت شده جهانی شده است.

این دستگاه با استفاده از چند فن و گرم کن و همچنین سیستم کنترل جدید توانایی رسیدن به درصد بالاتر هچ را دارد و همچنین با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی و نظافتی دستگاه در رسیدن به جوجه هایی با کیفیت و درصد هچ بالاتر، با امکان خارج کردن مکانیزم و طبقات از محفظه اصلی دستگاه، قابلیت شستشو و نظافت مناسب دستگاه به راحتی میسر شده است.

در طراحی قسمت ظاهری این دستگاه با درنظر گرفتن قیمت، کیفیت و رعایت مسائل ارگونومی، طراحی آن متناسب با سلیقه مشتریان و متقاضیان صورت پذیرفته است.

در این دستگاه تلاش شده تا گامی در جهت ایجاد اشتغال مناسب با رویکرد تولیدی (خصوصا در بخش روستایی) و همچنین کاهش وابستگی های خارجی برداشته شود تا بخشی از نیازهای کشور را فراهم کند و گامی در جهت بهبود اقتصاد و معیشت مردم برداشته شود.