احداث بزرگ ترین کارخانه جوجه کشی ایران

تیم فنی – تخصصی شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، موفق شد تا در کمتر از ۲ ماه، ۱۰ دستگاه ماشین هچر را تولید، نصب و راه اندازی نماید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر سید صاحب میرپناهی مدیرعامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر در مراسم تقدیر از پرسنل حاضر در این عملیات فنی-اجرایی، با اعلام این مطلب گفت: این دستاورد، حاصل برنامه ریزی کارشناسی و فنی در کنار استفاده بهینه از نیروها و منابع، در سایه اتکا به توان داخلی و نیروهای فنی و تخصصی است.

وی با اشاره به ارزش های مدیریت سیستمی در نصب و راه اندازی فاز دوم این کارخانه، افزود: مجموعه همکاران ما در این شرکت، با همت و فعالیت به صورت شبانه روزی، توانستند در کمتر از ۲ ماه این پروژه بزرگ را به سرانجام برسانند و این دستاورد، نویدبخش موفقیت های روز افزون در شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر است.

میرپناهی در ادامه تصریح کرد: این کارخانه طی سالهای گذشته با نصب ۲۴ دستگاه ماشین ستر، ظرفیتی معادل تولید ۲۴ میلیون قطعه جوجه در سال را داشته است که امسال با افزودن این تعداد ماشین جوجه کشی، این ظرفیت به ۳۶ میلیون قطعه جوجه در سال افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر در بخشی دیگر از سخنان خود شرکت کشت و صنعت فتح خرم دشت را حامی اصلی تولید ماشین جوجه کشی هوشمند ایرانی و خنثی کننده تحریم های ظالمانه استکبار در این خصوص بر شمرد و با اشاره به عقد قرارداد تولید، نصب و راه اندازی بیش از ۱۰۰ ماشین طی سال گذشته، آمادگی کامل خود را جهت نوسازی، بهینه سازی، هوشمندسازی و تامین قطعات و خدمات مورد نیاز کارخانجات جوجه کشی سراسر کشور اعلام نمود.

در ادامه این نشست، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت فتح خرم دشت نیز طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از ارتقاء کیفیت و سرعت در ساخت، نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه هچر افزوده شده به ظرفیت تولید ماشین های موجود در این شرکت، از امضای قرارداد ساخت ۱۲ دستگاه ماشین ستر کامید ۵۷۶ با ظرفیت تولید ۱۲ میلیون قطعه جوجه با شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر خبر داد.

مولایی گفت: تصمیم داریم تا در سال آینده، یکی از بزرگ‌ترین کارخانه های جوجه کشی ایران را در سواحل خلیج فارس احداث نماییم و برای تجهیز آن از ماشین های کامید ساخت شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر استفاده خواهیم کرد.

در پایان مراسم از کارکنان شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر که در این پروژه مشارکت داشته اند، تقدیر به عمل آمد.