بهره برداری از دستگاه تمام اتوماتیک چاپ و بسته بندی در صنایع بسته بندی کوثر

آئین بهره برداری از نخستین دستگاه تمام اتوماتیک کارتن سازی در صنایع بسته بندی کوثر یکشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر حمید رضا جعفری معاونت برنامه ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر و هیئت همراه، و همچنین مهندس قدسی مدیر عامل محترم سرمایه گذاری کشاورزی کوثر،در محل کارخانه صنایع بسته بندی کوثر برگزار شد ….

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مکانیزاسیون کوثر یکشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ آئین بهره برداری از دستگاه تمام اتوماتیک چاب و بسته بندی در صنایع بسته بندی کوثر با حضور دکتر حمید رضا جعفری معاونت برنامه ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر و برخی از مدیران ارشد سازمان، همچنین مهندس قدسی مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و دکتر زینب مهربخش مدیر عامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

دراین آیین دکتر جعفری ضمن تاکید بر حرکت روبه جلو در راه اندازی این دستگاه به لزوم کاهش قیمت تمام شده محصول جهت رقابت در بازار اشاره نمودند. ایشان همچنین به تناسب زمان بندی بازگشت سرمایه و لزوم افزایش بازدهی و راندمان کار تاکید داشتند.

 

در ابتدا دکتر مهربخش مدیر عامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر پس از عرض خیر مقدم به حضار و مدیران عامل و معاونت¬های محترم حاضر در جلسه، به دست¬آورد¬های مهندسان و متخصصین شرکت اشاره کردند و در ادامه به رونمایی از خط جدید کارتن سازی واحد کارتن سازی کوثر با ظرفیت ۱۱ میلیون متر مربع در سال اشاره نمودند. مهربخش ادامه داد: این واحد که از سال ۹۳ در قالب طرح تکاک تاسیس شده و از سال ۹۶ به شرکت مکانیزاسیون واگذار شده است دارای دستگاه هایی قدیمی و ظرفیت های محدود بوده که عملا کار تولید در این شرکت را با مشقات بسیار زیادی روبرو کرده است. بر اساس همین نیاز، شرکت مکانیزاسیون اقدام به خرید خط فلکسو روتاری جدیدی از یک شرکت ایرانی نمود.

وی افزود : این دستگاه مطابق با تکنولوژی های پیشرفته دنیا و تقریبا با توانایی ۸ الی ۱۰ برابری ظرفیت تولید فعلی می باشد و قابلیت تولید ۷۰۰۰ عدد کارتن در ساعت به همراه چاپ ۴ رنگ با بالاترین کیفیت را دارد. امروز محصولات ما در واحد کارتن سازی با توجه به افزایش حجم تولید و کاهش قیمت تمام شده محصول، ازلحاظ کیفیت و قیمت قابل رقابت با سایر تولید کنندگان بخش خصوصی است و عملکرد ما در دوره یکساله اخیر مبین این مطلب است. از اهداف اصلی این پروژه تامین نیازهای شرکت های تابعه سازمان بوده و ما میتوانیم همانطور که شایسته و درخور است در خدمت مشتریان در زنجیره تامین و توسعه توﺃمان محصول در بازار باشیم.